perjantai 26. marraskuuta 2010

Jotain jouluista





Hieman olen jo lisäillyt punaista nauhaa esille,tuomaan joulun tunnelmaa.Köyhänhopeisia palloja nostin myös hurrikaaniin,kuuseen kun niitä ei voi vielä laittaa.


Keittiöstä poistin vuosi sitten sellaiset lokerikot nurkasta ja laitoin pienet hyllyt siihen.Nyt siihen on kiva laittaa purkkia ja purnukkaa esille :)





























Vanha ikkunapoka saa jouluksi aina valot ja nyt ripustin siihen ruutuisen sydämmen.


Nyt täytyy alkaa koti kaaosta taltuttamaan.Monta päivää mennyt päivystyksessä lapsen kanssa,kun kompastui ja löi leuan niin pahasti,että haava tuli leuan alle ja syömään ei ole pystynyt,kun korvan viereen sattuu.Neljäs lääkäri laittoin meidät sitten vihdoin eteenpäin ja saimme asiaan varmuuden ja onneksi mikään ei ole rikki.Kipulääkkeellä nyt mennään viikko eteenpäin.

Hyvää viikonloppua!









5 kommenttia:

-Heli- kirjoitti...

Ihanan jouluisa kuvia :) Nuo keittiön hyllyt ovat ihanan näköiset, harmi ku mulla ei oikein oo mitään seinätilaa täällä keittiössä tommosille hyllyille tai millekkää pienelle kaapistolle :(
Ikkunan poka on kaunis, milloinhan saa sen omani valmiiksi :/

Satu kirjoitti...

ihanaa ja varsinkin toi viimeinen kuva!
mä tahdon valtavasti hopeisia palloja jotka voin laittaa isoon lasimaljakkooni, täytyy varmaan lähtee hankkimaan niitä palloja piakkoin :)

Minttunen kirjoitti...

-Heli-:Minä olen purkanut surutta noita kaapistoja pois,mutta meillä onkin niin vanhat jo nuo kaapit ettei haittaa.Sinulla täytyy alkaa vaan rappailemaan maali pois :)

S:Kiitos :)Hopeiset pallot ovat ihania,minulla on vielä yksi noita kahta palloa suurempi ja tarkoituksena olisi vielä hommata lisää isoja.

Anonyymi kirjoitti...

Ihania jouluisia juttuja, ikkunanpoka on tosi kaunis valoineen!! Mukavaa viikonloppua! :)

Minttunen kirjoitti...

Hilda:Mukavaa viikonloppua sinullekkin!