tiistai 28. joulukuuta 2010

Lahjoja

Olin ilmeisesti ollut vuoden kilttinä,kun sain lahjoja.Tuikkukuppi ja alusta tuli ystävältä,jonka kotia kuvasin.
Veljen vaimolta sain tämän kirjan,tätä olen miettinyt monesti että ostan,mutta aina on unohtunut.Nyt sitten sain tämän:)


Anopilta sain Sitä ja Tätä rasian.Hyvin on kaikki sisäistänyt mistä tykkään:)

Parhaalta ystävältä sain Pentikiltä lahjan.Tämä tuli totaali yllärinä ja harmittaa että en laittanut itse lahjaa.Mietin että olisin laittanut,mutta se sitten jotenkin jäi,mutta perästä kuuluu;)
Yksi juttu on mielessä ja se oli jo ennen joulua mielessä,että laitan,mutta parempi myöhään,kuin ei milloinkaan.
Blogia en ole jaksanut oikein päivittää ja vierailut on jääneet toisten blogeihin.Minulla on ihan hirveä väsymys,voisin nukkua koko ajan.Epäilen kilpirauhasissa olevan jotakin,kun painokin vain tippuu,vaikka mitä söisi.Lääkäriin ei oikein pääse ja jos menee valittamaan niin sanovat vain,että ole onnellinen kun paino tippuu(olen kuin luuranko).Arvot ei ole tarpeeksi huonot ja nyt olotila on taas tätä että pohjamudissa uidaan.Tietyin välein vuodessa mennään näin ja jossakin vaiheessa olo kohentuu.
Mukavaa viikonalkua!



9 kommenttia:

Jenni / Casa blanco kirjoitti...

Ihania lahjoja olet saanut!
Minulla kilpirauhanen vaivannut jo monta vuotta ja vaikka lääkityksellä olen, arvot ja olo heittelee miten sattuu. Välillä vajaatoiminnalla, välillä liikatoiminnalla. Just tänään viimeksi kävin lääkärissä! Suosittelen varaamaan ajan yksityiseltä, pyydät ottamaan laajan verenkuvan. Maksaa, mutta saat mielenrauhan.
Tsemppiä, mä uskon tietäväni kuinka kurja olo sulla on!

-Heli- kirjoitti...

On kyllä ihan sinun näköisiä lahjoja :) hyvin ne sinut tuntee..minäkin! Eläkä murehdi ettet laittanut minulle mitään..minähän olen jo saanut sinulta piristystä syksyllä :)

Hanne kirjoitti...

Höh, toivottavasti olo parantuu=( Ihania lahjoja olet saanut kyllä! Mukavaa viikon jatkoa!

Esmeralda kirjoitti...

Parempia vointeja toivottelen!!
Olet saanut kovin kauniita lahjoja. :)

Johanna kirjoitti...

Harmi kun eivät siellä lääkärissä ota tosissaan, mutta koittaisit edes. Ikävää jos ei voi hyvin. Oikein ihanaa tiistaita sinulle.

Minttunen kirjoitti...

Kiitos kommenteista!Tässä on jo muutama päivä menty huonompaan suuntaan väsymyksen kanssa.Ainoa lohtu on että voi syödä mitä vaan lihomatta:)
Lääkäriin pääsy on täällä hankalaa tosiaan ja viimeksi,kun olin yhtä huonossa kunnossa niin suurin piirtein naurettiin ulos.Sukulaiset aattona säikähti kuinka olen laihtunut,ei olla pitkään aikaan nähty ja he huomasi eron heti.
Yksityinen taitaa olla ainoa tie päästä eteenpäin,jos meinaa terveeksi saada itsensä.

Satu kirjoitti...

jep, yksityiselle mars!! :)
toivon että oloosi tulee pian helpotusta!

J kirjoitti...

Ihania lahjoja!

Toivon että pääset kunnon lääkärille ja ottavat kaikki mahdolliset kokeet! Täällä myös vähätellään vaivoja ja laitetaan vaan kotiin. Muutamia hyviä lääkäreitä täällä on ja olenkin varannut aina jollekin heistä ajan jos jotain tulee, jonon päähän mut ei auta..Päivystykseen turha mennä. Niin turhauttavaa välillä! Jaksamisia sinulle!

Anonyymi kirjoitti...

Kivoja lahjoja olet saanut ja tuo Talotohtori kirja vaikuttaa todella mielenkiintoiselta! :) Voi kurja huonoa vointiasi, kannattaa ehkä etsiä yksityiseltä puolelta lääkäri, että saisi parempaa kohtelua toivottavasti. Itse olen ollut elokuusta lähtien tasan kuukauden välein jossain flunssassa ja kurkkukivussa koko ajan ja ei auta vitamiinit eikä mitkään ja unta riittäisi vaikka kuinka. Sen jälkeen kun otin sikainfluenssapiikin en ole tervettä päivää nähnyt..Toinen juttu voi olla tuo kilpirauhanen mikä varmaan kannattaisi tutkituttaa. Tsemppiä sinullekin!!